Den här dagen kräver egentligen inga ord



25 km Lyckorus

-2 grader och frost förvandlades till plus 9 grader, puffmoln och strålande sol.


Master of MTB. Carl Johan "CJ" en ren inspirations källa och en grymt bra coach.

Bars drottningen Maria

Mina glada cykelvänner! Mental- Balans- Koordination- Styrke- Kondition- och Sällskapsträning fylld av energi. MTB innehåller ett stort utbud.



"Emma du är min ultimata träningskompis" Hur lycklig blir man inte att höra som orden? Överväldigad!
Vi delar MTB, löpning, gruppträning och samma inställning.









Jag stod för flest antal vurpor men Maria tog hem praktvurpan, därav leran i skopåsen.



Carl Johans julkakor och kaffe, Marias hemmagjorda grymt snyggt flätade kanelbullar och min hmm... Fotografering?



Tunga och utmanande kilometer avklarade! Mentalt starkare och fysiken tar sig. Vilken natur! En fanatstisk upplevelse. Nu är min fråga: - När blir nästa gång?!

Postat av: Miss Stumpjumper

Alltså, man kanske inte är snyggast på bilderna, men fasen vilken fantastiskt bra, kul, härlig, rolig dag vi har haft! TACK för att du tog på dig uppdraget som fotograf, det skötte du verkligen galant. =)



Och jag längtar till nästa tur, asap om jag får bestämma.



Kram på dig träningsbuddy!

2010-10-17
Postat av: CJ

Och jag kan bara instämma i allt som sagts! Tack för en underbar dag!

Längtar

Kram

2010-10-17

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0