Träningssummering

Söndagsmyset förbyttes snart och jag tog raka vägen till sängen. Inatt har jag haft skönhetssömn!
20.30-06.30 10h = Pigg och glad Emma

Jag har rensat bort godiset, lagt det i en burk, stängt locket och knölat upp det i skåpet. Nu ska jag bara sluta fantisera om de, glömma det.

Seminarie 10-12 idag är det sista för denna kursen. Idag är en bra dag!
-HOPPAS JAG KÄNNER LIKA 12.01...



Förra veckans träning:

Måndag: 12km löpning, Bodypump
Tisdag: Morgonjogg 5km, Solvikingarnas Intervallträning tot. 9km
Onsdag: Bodypump
Torsdag: Powerwalk 8km, TRX
Fredag: Spinning 45 min
Lördag: Jogg 5km
Söndag: Vila

Denna träningsveckas plan: Längre distans än förra veckans 4 mil. Mål 6 mil




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0