Varmt hjärta blåsiga vind

Jag blev inringd till lunchspinningen idag. -Ja tack!
Små ändringar i passet och jag är super nöjd med mitt nya Intervall-Back pass. Flåsade så pass efter passet att en deltagare kommenterade mitt flåsande genom headsetet.

-Skönt att höra att du också blir trött!
-Kom inte närmare för då blåser du bort...

Efter natten som var och stormen som bland annat slog sönder grannens balkongblommor och nästan välte vårat hus så tyckte jag själv att jag var ganska kul.

Hade känningar av mina benhinnor igår så blev en powerwalk istället för det tänkta distanspasset. Sitter med tigerbalsaminlindade ben. Rehab myser så här en fredag kväll.

Idol!



Botade ett shoppingbegär och hunger tidigare så nu känner jag bara ett rus av lycka.
-Jag älskar Mikael, våran lägenhet, min tillvaro! I morgon bär det av till mina äldsta vänner och det älskar jag också.

-Pappa, ska vi springa tillsammans på söndagmorgon? Nää... får nog ringa han läser nog inte här, eller?!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0