Vinden vänder.







Tvål, schampo, balsam, inpackning allt i kakform och köps per 100 gram, helt nytt för mig men jag blev tagen. Miljövänligt och väldigt drygt enligt säljaren alltså. Inga förpackningar, så 2010. En schampokaka motsvarar 3 schampoflaskor. Kakan är de liten som en clementin, svårt att tro, men jag ska prova. handtvålarna luktade fantastiskt. Mango, citurs massa massa götte.

Jag är på benen och fullt frisk.
Camilla sa en gång:

-Mår magen bra så mår Emma bra!


Jag kan inte annat än hålla med. Helvete! Rent utsagt vad jag hatar att spy och inte ha matlust...

Trots min torsdag vågad sig Sara ner och gjorde verkligen min fredag. En fantastisk fredag, min underbara Sara.
Girls night out. Vi är så på samma våglängd. -I love U Sara la P.

Träning. Bodypump, idag är det dags!
Du som läser, lämna gärna en liten notis.

Postat av: Franka

Jätte mysigt med lush tvål affär den som ligger jämte NK lr mysigt värre.. hoppas du mår bättre å ta hand om krymplingen hemmma hihihih


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0