Ångestladdat val

Efter en effektiv förmiddag i skolan är vi nu snart i mål! Det känns alltid som en ren befrielse när man känner vittring om målgång. Grupparbete i all ära.

Jag har nu anmält mig till Göteborgs Varvet 2011 och insett att jag kommer behöva springa seedingloppet för att få en chans till bättre startgrupp då jag inte sprang i mitt eget namn förra året. -Skit ock.
Så det blir till att ställa upp och springa seedingloppet, kul.

Ett mål uppsatt! Skulle vilja spika en måltid, men behöver nog suga lite på den. En specifik tid ska ju kännas svår att nå men inte omöjlig. Peppande mönster i träningen måste tassa på gränsen utan att kännas oövervinnerliga.

Min stora fundering nu: Finalloppet? eller inte Finalloppet? 6 November

18.8km? eller 8.8km? är då nästa fråga. Terränglopp med 45 procent Stig och 55 procent Grus.

Ååååå. Jag känner att just nu skulle jag behöva den där personliga tränaren som har bättre koll på min personliga formkurva än vad jag själv har. Mitt mål ska vara att när jag har gått ut skolan och skaffat mig ett "riktigt liv", med lön och rutiner. Hitta den bästa tänkbara personliga tränaren.


Gällande BANREKORD 2008
18,8 km
2008 Japhet Kipkorir Sävedalens AIK 64.00
2009
Malin Andersson
FK Herkules
88.01
8,8 km
2008 Erik Sjökvist Enhörna IF 26.58
2008 Ida Nilsson Högby IF 31.27


18.8 km




8.8km

??? Nå!

Postat av: Maria

Kommentar: gällande banrekord så har jag tränat med Malin Andersson några gånger, supertrevlig tjej och riktigt duktig löpare. :-) Och Ida Nilsson som har banrekord på korta rundan är typ någon slags Sverigeelit som ibland kan ses träna i Skatås. Värsta turbotjejen, hennes nedjogg är som våra snabbaste intervaller, typ.

2010-10-02

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0