Distanstanke.


Under min löprunda igår...

Distanspassen brukar vara dom passen då tankarna verkligen flyger iväg, benen bär och man har tiden att ägna bara åt sig själv.


1.30h i Änggårdsbergen i ett 5.30-6.00 tempo.
Behagligt och skönt men tankefyllt.


Sprang förbi ett par som satt på en bänk och tittade ut över en damm, löv på vägen och luften var friskt höstig. Super fräscha satt dom och log och hade trevligt.

Min första tanke -Jaha, ännu en första date tryckt tysthet.

Vi såg en film i helgen där Sandra Bulllock som spelade huvudperson var på första date och fick frågan om hon köpt klänningen för just första date tillfället. Man fick aldrig veta mer än att prislappen satt kvar, antagligen var klänningen ny!


Min nästa date. Då ska jag också köpa en ny fin klänning som ingen sett mig i innan.


(Mamma och Jag i Göteborg Våren 2009)

På onsdag kommer mamma en heldag.
Jag har en liten överrasknings goodiebag till henne.
Längtar.


Postat av: PAUSE

ååh :D najs! skönt när man joggar då man bara flyger fram

2010-09-20
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Emelie. J

ÅÅÅÅ finaste Annikamamman!!!!

2010-09-22

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0