Jag laddar inför att följa sms från lidingö loppet.

Idag smäller de! Idag går starten till Sveriges tuffaste terränglopp. Jag önskar jag ska ha fysiken att delta ett år. Inte vilket år, utan ett år, vilket som helst, obestämt.

Alla mina tankar går till er och DIG som ska springa.


Lidingöloppets banprofil


Joo men så att... Jag är grymt avis jag skulle också velat gå orolig nu över uppladdningen, sista måltiden. Fokus på banan och backarna.

Jag har min bästa och nufunna träningskompis på laddning. Hoppas du sovit gott och ätit ordentligt. För idag är dagen som träningen baserats på under sommaren. Utmana.


Postat av: Anonym

Jag såg detta inlägg precis innan jag lämnade in mobben till värdesaksförvaring. En riktigt bra kick för mig! Tack tack för all peppning. :-) Hälsningar fröken nöjd och sliten

2010-09-26

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0