Klackismen


Provade ett par byxor igår på stan och hängde upp mig på försäljarens kommentar. Började fundera över mig själv som människa och mina val. -Rätt eller fel...

"-Den längden på byxa gör sig jätte bra för dina höga klackar till helgen."

Vad faan mena hon?! Mina höga klackar? Ingen har väl höga klckar på sig ett distanspass? Spinningpass? Eller ens i gymmet på styrkepasset?

Jag kanske rent av borde anta hennes kommentar och utmaning, skapa ett tillfälle att svida om och utsätta fötterna för klackar. (-Eller inte...) Tänk vad mycket träningstid jag förlorar på att gå i klackar?


Kanske man kan gå nykter i klackar? Eller kanske nästan iallafall...




Kanske, kanske inte.

Jag kanske borde börja vardagen med liten klack. Ja kanske rent av att dagen kan bli idag.


Postat av: Rebecka

Åh, du är fin i allt min underbara! Förr hade jagjämt klackar, det går i perioder. Och det är tillåtet!!! :) tycker dock att när jag får dricka vin igen, ja då ska du och jag svänga våra lurviga! Eller också bara käka en fin middag och vara sådär lite lagom uppklädda. Det ger en liten kick i vardagen! Förresten köpte jag en uuuurfin klänning nyss som skulle passa just till det sistnämnda! :) kram.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0