Morgonfis & Ågren

Vad fasen är de med folk! En sal full av brudar en tisdagsmorgon. Vilket kunde varit som vilket Bodypump pass som helst om det inte var för fislukten som hängde tung i luften. Vad faan, gå på toa innan om du behöver!

Sitter nu nersjunken i soffan. Blandade känslor över morgonens val... Jag borde verkligen inte gått och tränat. Jag borde läst! Känns som om jag drunknar i artiklar, böcker, kapitel, frågeställningar. Effektiv eftermiddag eftersöks! -Ågren

Fick ett infall igår kväll och valde bort läsningen och valde träning! Jag var i ett lyckorus efter HotYogan igår, om lyckoruset berodde på yogan eller över att jag hade ett fantastiskt sällskap som det strålade om vet jag inte. Men i vilket fall så mådde jag fantastiskt. Bra insats på Lidingö skapar känslor och smittar lätt av sig.

Jag måste göra en hissning av "mitt" gym Masthuggetfitnesclub. Jag baserar hissningen på dissningen jag gör på Sportlife Domkyrkan. Sunkiga vikter och mattor, nött och slitet. Man blir lätt hemmablind och tror att det är standard och självklart att allt är rent, fräscht och nytt.



Dags att köpa nya skor kanske...


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0