Mot inspiration


Jag behöver motivationshöjning! Ja en riktig j-la puff. Kanske ett mål vore på sin plats? Just nu börjar träningen som i ett fammel i mörkret. Ingenting känns klart eller med någon press att ta i de sista. Gick till gymmet igår utan mål eller plan. Tänkte att de vore på sin plats med ett riktigt styrkepass. Jag körde intervaller. -Va händer där?
Kikar igenom min lista på lopp som finns kvar för säsongen.
Kanske, kanske löser sig målet med en liten måndagsanmälan.


Kollat in biljetter till Göteborgs Horse Show i februari. -Mamma ska vi gå i år igen?


Annika Sjöö's visste precis vad jag sökte när jag motivationssökte runt bland oändligt många bloggar.



Kolla in klassbeskrivningarna här


Vill du gå med mig?



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0