Skolflicka

 

 

 

Idag började min höst med att göra terminens första skoldag. Det blev grymt! -Tankekraft. Vi hittar varandra i klassen, mej gör det inget att vi blir färre, mer kvalite för oss som är kvar. Vi kommer få en fantastisk höst och jag ser fram emot morgondagens föreläsning.

 

Jag kommer inte ihåg att man blir så här trött av att bara lyssna, ta in och fokusera. Utslagen.

 

Jag gjorde ett grymt träningspass i morse. Har längtat efter gymmet en tidig förmiddag, solen kikar in genom fönstret och alla är på tårna över den nya dagen. Tjejen i repan är relativt ny, men hon fyller platsen och hon gör de bra! Alla dessa personliga tränare dock. River ut varenda liten vikt för att stå och skrikaoch stonka på sina "elever"

-Gud, spänn av! Jag skallar er om ni inte slutar tjuta.

Jag ägnade 15 min åt stretch, vilket jag nästan aldrig gör. Men vilken fantastisk nedvarvning. Heaven.
Så finns tiden, ge nedvarvning mer tid. Stretchtid lägger jag på min "att göra lista"

 


Doppresent - check!
Outfits - check!

 

 


 


Postat av: Josse

Tänk om jag också skulle vara i samma form som dig. :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0