Förvirrad planerar.




Mitt bland fotbollsplanerna på Heden en sen torsdagskväll. Bollrädd och allmänt malplacerad tog jag hem titeln som fotbollsfru i klädd mina bästa fotbollsskor, kanske inte riktigt som Helena segers.
Mikaels korplag leder ligan och tog hem gårdagens match med 5-0 mot Chalmers datatekniker.
-Bra jobbat killar!


Minneslista för i morgon.
-Stockholm Halvmarathon.

13 500 löpare från 56 länder. 20 098 meter genom Stockholms innerstad på en spännande bana. Start vid Slottet. Mål i Kungsträdgården. Det är bäddat för löparfest i Stockholm den 11 september!


  • 1.20 – tempo: röd flagga
  • 1.30 – tempo: grön flagga
  • 1.45 – tempo: blå flagga <--- Mitt fokus!
  • 2.00 – tempo: gul flagga
  • 2.15 – tempo: orange flagga


  • Idag känner jag mig fräsch i kroppen, förkylningen verkar ge sig av och jag vinkar glatt hejdå. Eftermiddagsvila med ett kapitel kurslitteratur nu.

    Vila, mat, vatten och Fredagsmys är bästa uppladdningen.

    Målet blir att hålla 5 min/km tempo i morgon, det skulle vara en förbättring på 33 sek/km mot Göteborgsvarvet och 15 sek/km långsammare än Iform loppet. Känns som ett realistiskt mål inom räckhåll. -Eller vad tror du?




    Kärlek till er! -En liten lyckohälsning kanske man är värd?

    Postat av: Rebecka

    Såklart du är värd lyckoönskningar goding! Ge järnet och lycka till!!! Du klarar allt, bara du vill. <3

    Postat av: micke

    hoppas du inte bryter när det bara är 1 km kvar... Utan springer alla 2 1 098 m ;)

    Mvh den late ordmärkaren

    2010-09-11
    Postat av: Linda

    Lycka till :)

    Postat av: Rebecca

    Den frukosten gjorde nog susen :) Du är så himla duktig Emma, grymmaste träningsbruden alltså hehe imån ska jag pallra mig upp 05.30 o dra till gymmet tänkte jag o din blogg inspirerar mig!! KRAM


    Lämna tanken här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Ge mig din Tanke:

    RSS 2.0