Zzzzumba ala Emma


Måndagar klockan 20.00 sitter jag som klistrad fram för tv4, Biggest loser.

Idag föreläste Stefan Rössner som är professor och forskar kring fetma, länken leder dig rakt in i hela föreläsningen han höll för deltagarna. Har du 26 min över? Öka din kunskapen kring fetmaepidemin som sköljer över världen.




Så här trött är jag efter ett pass Bodypump och som avslutning ett pass Zumba. Första gången jag provade Zumba. Instruktör Camilla är grymt inspirerande, hon log förstående åt mig och min löp- och cykelstela kropp.

Hur ofta gör jag cirklar med höften? Men att samtidigt klara av att ta fyra steg åt höger och sen spraka ut med höger fot, för att efter en millisekund göra likadant åt vänster. Resultatet blev att jag rullade höft, eller så bra de gick. Tog ett stort steg istället för fyra små steg. Hann oftast inte i tid heller, så när jag skulle sparka var alla på vänster sida och trippade fyra små nätta snabba steg med perfekta höftrullningar. -Suck...

Finner ett bra ord KAOS.

Postat av: Rebecka

Åh va jag saknar dig!!! Du är strålande vacker min vän! Puss.


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0