And now what...


Vaknade med ett vannsinigt tryck över huvudet och kunde knappt öppna ögonen utan att det sved och att huvudet kändes sprängfärdigt. Kudde av betong.
Efter att blivit serverad tablett och limevatten kröp jag ur sängen, mot frukost bordet. Nu börjar jag sakterligen ta mig tillbaka. -Måndagsplugg...

Frågan som klingar i huvudet är, -Öhh... And now what..? Känner en känsla av tomhet, ett famlande i mörker.
Jag behöver en strävan, en väg.
Enkelt sagt ett jävla mål.



I dagens Gp. -En skänk från ovan


Julafton! Har valt ut några tänkbara förslag;
Alla i månaderna September, Oktober och November, 8,8km terräng, 10 km och 21km.



Kretsloppet
Oslo Halvmarathon
Running Lights
Finalloppet Tjärnrundan
Ultraintervaller 8X10




Måste erkänna att jag inte kom hem påslös från Stockholm.
Höstens träningskläder 2010 går i dimmrosa.





Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0