Röd Blondi



Sitter och sneglar över gamla bilder. Becka, min äldsta vän är nu mera lycklig mor till fina Leo. Jag kommer bjuda in mig på mer mys snart. Hon ser ut att ha druckit bacardi...
åhh, ja den röda.


Spinning - Check

Lördags fika - Check


Ha nu en fantastisk lördagkväll.
I morgon väntar Skatås 18km slingan.


Postat av: Jolin

Hej Emma!

vad kul med din blogg, den skall jag följa. :) väldigt bra träningspepp!

saknar dej med, men vi får ta och ses tjejgänget när jag befinner mig i gbg. hoppas allt går bra i skolan. nu har jag massa gbg-bloggar att följa. nice!

kram!

Postat av: Daella

Ta gärna en kompis med dig till:

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress. Åldersgräns 18 år!



Anmälan sker till [email protected]

2010-09-18
URL: http://daella.se/

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0