Blå vardag


Den här dagen går som dagen då jag fyllde på energiförrådet och återhämtade mig. Längesen jag gjorde så lite på så länge. Hemma och skrotar i mina skönaste mysbyxor.

-Thank good att ingen ser mig.


Tittade på Svt´s "efter tio" med Malou i förmiddags. Herman Lindqvist var där och talade om den svenska situationen i riksdagen. Skönt med någon som är lite realistisk och konkret. Han utstrålar lugn.
Utslaget gjorde honom inte förvånad. Han var förvånad över de andra pariterna som betedde sig som om det var aliens de aldrig hört talas om innan som svenska folket precis röstat in.
"Vi får inte drabbas av panik nu"



Men... ikväll väntar fartlek med Solvikingarna. Himlen är BLÅ och helt underbar.




För övrigt gör jag tummen upp för hälsotestet som Life har tagit fram för löparna innan Lidingöloppet.


"Testet innehåller blodtryck och puls som mäter både rytm och hastighet. För att mäta löparens syreupptagningsförmåga testar man även blodvärdet samt gör en PEF, ett snabbt utandningsprov för att kontrollerar hur väl löparen kan andas och syresätta sitt blod."


-Det kallar jag god service.



Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0