Kusin vitamin.

Jag kan inte sätta fingret på om jag är förkyld eller håller på att bli... Men en tung känsla i kroppen, värk och orkeslös brukar i min värld leda till att en förkylning bryter ur, storhandlade på apoteket igår. Går all-in i förebyggande syfte. Min fantastiska sambo handlade hem kilovis med frukt, så nu går tankarna runt bästa tänkbara smoothie ur hälsosynpunkt.

Antioxidanter i mitt hjärta


Missade de tänkta intervallerna igår och ägnade mej åt vila och fruktfrossa istället.

Jag kan inte påminna mej om när jag var sjuk senast, men typiskt att denna veckans uppladdning inför lördagens halvmaran istället blir hetsande försök att driva bort halsont och snuva.

Fullföljer dagens tänkta träningspass med spinning på Masthuggets fitnessclub som ikväll välkommnar

Dan McDonogh.

Instruktör från Nya Zeeland där han arbetar för Les Mills. Kvällens ordinarie spinningpass med Åsa Erlandsson utgår, hon som är min favorit bland instruktörerna och för övrig hör till Sveriges mountaianbike elit.
(Länk till hennes blogg)


RPM™ is the indoor cycling workout where you ride to the rhythm of powerful music. Take on the terrain with your inspiring team coach who leads the pack through hills, flats, mountain peaks, time trials, and interval training. Discover your athlete within – sweat and burn to reach your endorphin high.

Förkylning, släng dej i väggen.







Skänker en tanke till vänner som börjar sin höststil med nytt årskort och första passet idag. Vi njöt av sushi igår! Lätt Göteborgs bästa sushihak, har glömt namn och gata, men kanske ni kan hjälpa?


Postat av: Franka

Tack för lunch invigningen för sushi för Franka :) och stället heter... Haiku sushi på Drottningg... :)

Första tränings passet gick galant å roligt va de..

Jätte bra blogg du har :) specillet bilder på mig såg ju nervig ut :) ny börjare på pinnar :)

2010-09-08
Postat av: Maria

Emma, jag sänder härmed en fet anti-förkylningskampanj till dig! Förkylningsbaciller och protesterande benhinnor... svårt att förutse och svårt att tvinga bort. Jag hoppas att din kropp har sänt ut falskt alarm och håller tummarna för att du är mer fit for fight än nånsin på lördag!

2010-09-08

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0