Åt en bit

Haha. Jag hittade en bild jag måste dela med mig av som jag tog i bilen påväg till Solvikingarnas torsdagsträning. Jag ska då understyka att jag numera kör typ 5 mil i månaden och kanske inte bör ha så många mer projekt i bilen än just att köra när jag är ute på vägarna...
Men detta var tvunget att dokumenteras!
Har fått upp mitt mellanmål och sliter som ett djur i varje rödljus för att äta, få bort pappret och samtidigt hålla koll på vägen. Jag försökte spara tid, men jag är tveksam om det var ett vinnande koncept... Efter en stund kände jag något konstigt i munnen, jag insåg att jag ätit upp en stor bit papper.
Det var då jag la ifrån mig mackan, där satte jag ner foten. Min begränsning är multitasking, äta och köra är ingen kombo, att försöka fota det hela kändes mer som ett självmordsförsök...
Men sånt är de... Jag lär mig!
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0