Fasen jag glömde berätta...

Jag och Maria tog cyklade hem från Skatås i tisdags, vilket var skönt efter en tveksam start.
Men jag måste bara berätta...
Visst småpratade vi men det gick inte speciellt långsamt för de... Vi vinkade åt Martin Yttring som "joggade" hem efter att ha varit med på träningen. Tänkte inte mer på han utan fortsatte prata och var lyckliga över att vi hade flyt med grönljuset och vände inte om en enda gång. Förrän vi kom till slutet av vasaallen och fick rött. Då hade vi cyklat genom HELA Göteborg. Och vem faan sprang om oss om inte Martin!?

Asså va faan!!! Hur snabb kan man va?


En lång stund efter att de blivit grönt kikade jag på Maria och hennes haka släpade också i backen vilket tydde på samma imponerade min som jag kände. Vi fick knappt fram ord, IMPONERANDE!
Då var detta en "jogg" hem efter grymt hårda intervaller.... Det är inte ok. Sluta maska på träningen om du kan kubba hem! Snacka om hemlängtan...

Postat av: Medcyklisten

Hahaha! Ja där ligger man verkligen i lä. Det var verkligen galet pigga och snabba ben på den karln. Ett gott skratt fick vi oss iaf. =)

2011-04-20

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0