MatExpressen

Efter en kväll av två underbara som stormar vårat kök och får ihop en italiensk pasta rätt på 3 minuter. Vilken lyx, inte bara att ha så fina vänner utan att dom kommer hem till en och fixar mat. Vin dracks och jag var och är lycklig men också vansinnigt TRÖTT. Men det stoppade inte mig :) Dukade fram en hejdundrandes frukost och njöt av att man ha folk hemma. Så mysigt att sitta flera runt bordet och prata om allt och inget.

Spinning stod på mitt schema så jag traskade iväg lagom till vad som annars hade blivit soffmys på hög nivå! Men jag klagar inte, absolut inte!
Spinningklassen var fantastisk. Jag blev super laddad och fylld till bredden av ny energi när jag åter gick hem igen, tänk att det kan ge så mycket att någon ler, ser nöjd ut och säger tack. Jag blir så lycklig när jag känner att jag gjort ett bra jobb.
Därav så får detta spinningpass 3 av 5 bananer, jag ska jobba mer på styrkan och mina uttryck som instruktör. Som Matthew säger "Skip the bullshit" Jag är faan full av skit...






-Jag hoppas alla har något som ger så mycket positiv energi och personlig utveckling som min instruktörsroll ger mig!

Ta hand om er!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0