Myser och njuter innan busstrippen

Jag vill bara fortsätta stutsa och skrika över att det håller på att bli sommar, nu när jag köpt skidor och inte vill annat än att få massa snö. Ge sig ut och träna teknik, njuta av kylan och en jädrans bra träning! Vilken tur att vi ska krama ur de sista av vintern i Tänndalen nästa helg! Längtar så till att få göra premiäråket på mina alldeles egna skidor, utprovade och mätta bara för MIG!
Så alla vänner tjoa till om ni har och åker längd så jag vet vilka som ska lära mig nästa säsong :)
Nu har jag även planerat in min morgondag i sthlm så jag hinner till Balance Running Club och testa löpbandspasset för att sedan slänga mig iväg till middagen senare, spännande att åka tunnelbana. Inte varje dag de :)
Var ute och småjoggade i eftermiddags mest för att röra på mig och känna hur trött kroppen verkligen blir efter Solvikingarnas intervallträning, HUA... Jag hade ingen energi, vilket kändes bra. Då vet man att det var maxat igår. Så en blygsam joggrunda som avslutades med näsan i väskan för att kontrollera att allt kommit med inför Sthlms trippen i morgon.
Men jag kan inte ge passet mer än 2 av 5 bananer, det var väl inte mer till pass än att få igång blodcirkulationen och hetsa på återhämtningen lite :)




Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0