Sketna pinnstols j...

Idag är kroppen såå trött... Jag sitter hemma och pluggar och har i princip bara tittat ut på det fina vädret, tentan närmar sig och jag känner mig stressad. Och inte bara stressad över tentan utan också över mitt vik på Hagabadet i morgonlunch och mitt vik på Masthugget Fitness Club på tisdag. Då håller jag Booty/Core helt ensam utan varken Carin eller Cate som håller min hand... Så bra som dom stöttade en velig nybörjare genom Booty/Core Realeasen.
Jag är så lycklig över att få ha ett extra jobb som instruktör men ibland kräver det en stressfinne och röda stressfläckar. Idag är en sådan dag.
3 dagars skidåkning tog kraften ur mig. Viljan finns, i huvudet flyger jag över stock och sten i Änggården och Skatås i vissa tankar i löparskorna någon sekund senare på min underbara MTB. Men så fort jag öppnar ögonen så sitter jag kvar på samma sketna pinnstol i köket och tittar ner i min tomma kaffekopp och funderar på hur länge jag druckit kallt kaffe?!
Om jag ändå borde ta mig ut? Skulle benen bara vara sega eller kommer jag hitta ny livslust? Den som lever får se? Näää.. Den som agerar får se! Enda sättet att ta redan på det är att snöra på sig skorna och låta benen springa, låta hjulet rulla...
Om jag ändå skulle... J a   k a n s k e,   j a   b o r d e,   j a   v i l l   j u...



Postat av: Camilla

Jag vill, jag kan, jag ska, heter det;)

2011-04-19

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0