Återhämtningens innebörd

Träningsvärken har bitit sig fast och verkar inte ha någon som helst tanke på att ge sig av. Vilket verkar vara ett tecken på att jag verkligen gjorde ett bra pass i fredags och jag stryker det tänkta styrkepasset idag för att vara i fin form på tisdagens intervall pass.
Hellre fräscha ben än sönder tränade ben, träningen ska bryta ned, men efter dunder förkylningen kräver kroppen länge återhämtning, nu är den här, den härliga återhämtningen.
Så jag tar ännu en vilodag! :)
Jag har myst ner mig och börjat veckan en dag för tidigt, mest för att jag hela förra veckan gick i någon form av söndagskänsla och aldrig ens tittade åt böckerna. Nu är verkligheten i fatt mig. Så för att bota förkylning och bli lite klokare ser min dag ut likt bilden,
En stor smoothie vid min sida och den stora feta boken om Makroekonomi. Rätt kul och intressant faktiskt.
Recept Smoothie ala Emma kurerarsson:
Mixa;
3dl Vatten
1dl Apelsinjuice färskpressad
1st C-vitaminbrus med svartvinbärssmak
1dl Blåbär
1dl Hallon
1 halv pressad Lime
Mumma!
Låt de väl smaka!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0