I små steg i fel riktning

Vecka 14, dag 4


I tisdags blev jag sämre igen, förkylningen var tillbaka som en påminnelse på en glömd faktura. Imorse hade jag ännu ondare i halsen och nu i detta stund sitter jag med svullen hals, täppt i näsan och till bredden fylld av ipren. Hur mår man i morgon tro?
Pillar i mej lite blåbär och går mot sängen. I morgon är det sista dagen av tentaplugg för på lördag sitter jag i skrivsalen, låt mig göra de utan min envise fiende febern...


Träning

Moa underbara hoppade in och tog min spinning idag. Jag älskar den klassen och det skar i hjärtat att inte kunna gå dit, men jag tackar mig själv nu i efterhand.


Mat

Jag har bestämt mig för att äta bra denna omgång, kanske kan man boosta sig med vitaminer och driva ut allt ur kroppen fortare. I vilket fall så känns det bättre att mosa i sig frukt istället för godis.
Frukt, bär och vitaminer. Antioxidanter kom och rädda mig!!!


Känsla

En känsla av att jag blir sämre igen, ingen bra känsla alls... Men denna gång ska jag vila lite för länge, känner hur jag kryper mot väggarna. Hur gör folk som inte tränar?! Känslan i kroppen = Svag.
Natti natti, sov gott
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0