Min egen väg!? Vart faan håller min röda tråd hus?

Haha. Man kommer på sig själv när man bara låter munnen gå.
Jag har fått lite tips och hjälp med pass upplägg och musik tänk av grymme Matthew Grifft... på gymmet och idag kom frågan.
-Nå Emma hur går det med spinningen?

Alltså jag tänkte inte utan bara lät munnen gå och rätt som de va så hade jag ett nytt mål!? Sista meningen och typ den enda av hundra jag fick ur mig på en millisekund var:
-Mitt mål med 2011 är att hitta min linje. Hur jag vill instruera och vad som är viktigt för mig.

Som svar fick jag väl inte den puschningen jag tänkt mig, men jag pratade kanske med M som verkar lev lite mer i verkligheten än jag :)
-Oj, stort.

Sen bara stängdes dörren och han försvann ut ur personalrummet, jag blev stel ett tag och funderade över vad som precis hänt. Men jag tror jag tar mig an min utmaning. Jag ska hitta min rätta väg som jag tror på som spinning instruktör, slut lyssnat på andra. Jag kan inte tillmötes gå alla. Jag ska vara JAG 110% ingen annan.
Jag längtar till nästa torsdaglunch. Jag älskar min egen klass.
Nu ska jag fundera på vägen över en eftermiddagslur, som student kan man vila lite på eftermiddagen. :)
Natti /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0