Morgon Guld

Vecka 14 dag 5


Sovit vansinnigt dåligt. Drömmer om serien Lost och om Hypotesprövning, Kondfidensintervall, medianer och alla de tre kvartilerna. Jag är så trött på statistik nu så snälla någon skjut mig. I morgon ska de presteras, sen ska de glömmas och gå vidare. :)
Tänker inte ens sätta upp mina rubriker än idag, kanske rent av måste utesluta träning, för det verkar som om jag aldrig kommer igång igen. Nu har jag inte tränat ordentligt på 3 veckor pga den här jävla influensan/förkylningen vad faan de nu är som vägrar lämna kroppen.
Pillade i mig frukost och ska snart gå in på vitamin melliset bestående av kaffe, apelsin, c-vitamindryck och två vitamin tabletter. Mumma.
Ses senare, men en sak först... Vad är det idag, ikväll? Jooo. Fredagsmys! :)
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0