Rosen sprider så mycket lycka.

Lite för många inlägg på väldigt kort tid. Men är man försatt i soffan och har gett sig själv order om att man måste hålla sig inne, ja då blir de så här.

Men lyssna på detta :)
På alla hjärtans dag så sa jag ju att jag fick en ros, en ros som fortfarande är hur fina som helst och jag tittar på den varje dag. Bästa platsen på vardagsrumsbordet fick den, i centrum ska den vara för den säger så fina saker om mig i sitt lilla kort.
Tur att man har så fina vänner. Vänner som är bättre än mig på att uppskatta. Men jag vill att du ska veta att du är en fin vän. Jag är så tacksam.
Kolla in liksom! Rörande vacker...
Åter till att tro att soffan ska hela mig från min förkylning.
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0