Tentaångest, Fruktfrossa och Ljusare vägar.

Vecka 14, dag 6

Fredag är fredagsmys hemma på våran gata. God mat och film. Kärlek när de är som bäst. Men med en ynkli flickvän så har han det tufft. Lördagar brukar vara bra dagar med träning, mys med bra avslutningar, men denna lördag börjar de med tenta, suck. Min lilla buffe till mig själv, en banan, en froosh (super duper goo smoothie) kexchoklad, kaffe och smörgås. Man vill ju inte riskera att bli hungrig :)



Träning

Fortfarande förkyld, ont i halsen och tjock i näsan. Men nu börjar tankarna sträva mot. När jag blir frisk ska jag minsann... När jag blir frisk ska jag fokusera mot... När jag blir frisk... Ja ni fattar, livsgnistan börjar krypa tillbaka.



Mat

Fortsätter min frukt och antioxidant chockning av kroppen. Den måste vara fullsprängd av vitaminer vid detta lagret. Men jag älskar de.



Känsla

Känslan av att inte träna känns inte lika farlig som förra förkylningen, den precis innan denna :) Jag är helt övertygad om att jag kommer kunna börja jogga igång nästa vecka för att veckan efter de vara tillbaka och med i matchen. Vecka 12 kommer bli min vecka, känslan säger att vecka 13 ska bli en upbyggnads vecka, lugnt igångsättande.
Snart så kommer jag bli bra, och då! då kör vi!

Postat av: Rebecca

Skrev fel, (negro= svart) på spanska men det spelar inte större roll. :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0