Tjuvsmyg

Jag sa i morgon, men kunde inte hejda mig, förlåt...
Smygning ökades sakta upp till normalt tempo.
Jag har varit på gymmet, smög nästan in för jag inser själv att det inte är helt ok än. Men nu måste ja. jag var så lycklig när jag ställde mig på bandet, rullade igång med liten power-walk. Då ringer telefonen, den lite för ärliga sambon Micke.
-Faaan nu kommer han påminna om hur onödigt tidigt detta är...

Men inte ett ord om att jag var på gymmet, så det kanske inte är för tidigt ändå. Men jag tror jag får resultatet i morgon bitti.
Så min första fråga till mig själv i morgon.
-Känns det bättre eller sämre?

Är det bättre i morgon så testar vi en löpning utomhus i morgon kväll, då blir de dags för Solvikingarnas korta distans träning. Om dom nu kommer ihåg mig :)
Mot Coop och mot en full frys.
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0