Torsdags kortdistans

Efter att ha vilat lite igår eftermiddag var jag på benen, redo för dagens andra pass.
Valde den långsamma gruppen som håller en genomsnittsfart på 5:30, tur var väl det för jag fick klamra mig fast vid gruppen mot slutet med en känsla av att springa med en tegelsten i bröstet och tanken var mer, skit nu kommer ja va sjuk i morgon.
Men... Inte! Samma ont i halsen, precis samma känsla som jag haft hela veckan, så nu blir det mer utomhuslöpning för min del :)
13km avklarade!
Idag väntar styrka och spiningworkshop, himla spännande.
Mot dammsugaren!!
/E

Postat av: AsIThink

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-25
URL: http://asithink.blogg.se/

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0