Förbannade hals jävel.

Tjat tjat tjat... Men vad ska då sägas? Jo jag är fortfarande as förkyld, hostan som aldrig ville ge med sig knäcker mig!

Suck...
Ska hämta mig en smoothie och fortsätta det långsamma kurerandet. Nu börjar jag tröttna, jag kommer missa Solvikingarnas intervallträning i morgon, en tisdag till. Fjärde tisdagen som jag missar för att jag är sjuk. På rad då! Fatta att jag är less...

Postat av: Vapendragaren

Men åååååååååh! Satan vilken seg bacill du dras med. Själv är jag fortfarande inte helt pigg efter hjärnskakningen, så det är ungefär lika illa träningsmässigt för min del. Försöker se det positiva: kroppen vilar upp sig, jag har tid till annat, har utforskat lite nya delar av Göteborgs omgivningar i promenadtempo istället för "samma gamla vanliga" löprunda som det hade blivit annars. Men visst blir man LESS!?!? Så kollar jag på ditt bloggfoto med två par svettiga, leriga, trötta och lyckliga fötter och tänker på hur många härliga pass som ligger framför oss, där vi kommer flyga fram. =)



KRAM och be den där förkylningen dra åt skogen - pronto!

2011-02-21

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0