Varför tror alla att våren borde kommit? Hell no det är Februari!

-8 grader nu på morgonen. Idag ska de fortsättas boosta vitaminer så jag har ett fyllt förråd med antioxidanter när jag ikväll ger mig ut i kylan för ett första pass med Solvikingarna. Tror att det är bra att inte börja med ett intervallpass utan ett kortare distans pass. Jo nu är ja övertygad, detta blir bra.
M ska du me? Ääää ja messar dig :)
jag blir såå glad när man har varit saknad och man får ett mail om att man väntat sig mig bara för att hjälpa mig. Underbart! Jag är så himla tacksam för min engagerade löpkompis Markus som tagit sig an min teknikträning, så det är vad uppvärmningen kommer handla om ikväll, sen är det fullt fokus för min del!
Teknik teknik teknik.
Men innan kvällens löpning väntar lunchens spinning efter morgonens föreläsning, jag känner att jag smyger in i vardagens tränings spår. Stor kärlekskram, välkommen tillbaka.
Ha en bra dag!
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0