Vecka 14 Dag 2

Träning

I vagnen  togs beslutet att vända och åka hem igen. Att strunta i träningen när man väl är på plats säger en hel del. Jag känner mej inte helt kry, åter igen... hostar, ont i halsen och hängig. Bara till att sätta sej på vagnen tillbaka hem och kurera. Men vad gör det egentligen, jag har två kvalitetspass bakom mig.


Mat

Frukost - A-fil med musli, rågbröd med keso och ett glas juice
Mellis - Rådbröd och kaffe
Lunch - Kycklingsallad
Mellis - Smoothie
Middag - Frukt och antioxidantchock för att driva ur förkylningen. Mat mmm vi har inte riktigt kommit dit i planeringen än, men visst måste det bli något varmt. :)


Känsla

Nu ska jag ta en ipren och hoppas på att den gör jobbet så man är pigg och fräsch i morgon. Känslan är fantastisk. Detta kommer bli bra med lite extra tid.
Nåå... dag 2 blev inte riktigt som planerad men vad gör de..?
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0