Zyx.

Vecka 14, dag 3

Bedrövligt ont i halsen igen och ingen är mer tacksam än jag själv att jag vände på klacken och inte tränade igår. Inre stress över att sitta still och vänta på att bli frisk, men nu känns det som om den enda rätta. Fortsätter boosta mig med vitaminer, frukt och varma drycker.


Träning
Vilandes

Mat
Vi åt så himla god vardags igår, lättlagad lasagne. Med yoghurt istället för den vita såsen. Mumma. Hittade receptet på Tastline, rekommenderas varmt.

Känsla
Jag har en stress känsla över att jag bara vill ut, springa, jobba och ta i, vara på väg framåt istället som nu bara stå och stampa. Men när kroppen är kry så väntar tuffa pass, så häng i där!


Just nu suger jag på en zyx och har de mysigt, hemma plugg inför tentan på lördag, något säger mig varför jag hinner blogga just nu :)
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0