Idag är jag GLAD :)

Efter jobbet så sjönk jag ner i soffan och göttade mig. Ställde in Solvikingarnas intervallträning då jag fått rysligt ont under en fot efter distansen igår. Strosade efter många om och men ner till gymmet för att gå igenom Booty/Core passet för underbara, positiva sprutan Mikael som höll klassen idag.
Jag har verkligen hamnat på rätt ställe, Älskar MFC!!!

Som grädde på moset
låg det en påse vår fina kläder och väntade på mig i repan. Men hemslt vad denna dagen avslutades fin fint!

Sitter och myser i mina splirrans nya kläder!

Himla kul att MIkael missade ta bort tagsen från sitt linne och upptäcker detta under passet. Snyggt gjort och proffsig bortskämtning till alla kunder. Jag brast inom mig. Det är verkligen de lilla i livet som gör de stora.



Ser ni goingen! Jag har önskat mig han i julklapp nästa år. Något säger mig att Mamma Inga aldrig kommer släppa Gizmo till mig. Suck. Vi är verkligen mys kompisar och jag saknar hans mjuka lurviga päls. Norrlandsguld = Gizmo!


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0