Klädhögen gav mig svarta ögat...

Idag är jag helt slut i benen, alltså just just nu.
klockan ringde 06.10 och jag trodde verkligen det var ett skämt. Inte jätte tidigt jag vet. Planen var att smita iväg till Malins spinningpass som börjar 06.45. HA skulle inte tro de tänkte jag och vände mej om i sängen.
Men kunde bara inte släppa att jag bara skulle skita i de, strunta blanka faan i vad jag bestämt igår. Den förberedda högen med kläder sneglade på mej och 06.25 gav jag med mig, gick upp såg mej i spegeln.
OOooo nää jag orkade inte ens bry mig. Sa hejdå till spöket och snörade på mig skorna.
Knep en banan i all hast i repan på gymmet.
Fick springa in i salen för att inte komma mer än 1 minut sent.
Tidsoptimist javisst, men ändock optimist.
Nöjd och belåten men trött ska jag vänta ut dagen och låta Let´s Dance ta mig med storm ikväll.
Mysbrallan på /Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0