Lyktstolpe-Gult Garage

Vad är grejen?
Igår på Solvikingarnas intervallträning hade vi den bästa tränaren -Ingmar.
Backträning när det är som bäst i en saltadbacke, ett fint villaområde, befolkning med årslön HÖG. Kul! Där sprang vi upp och ner, ner till lyktstolpen och upp till de gula garaget. :) 15 supertöntar, men så starka töntar :)
Träningen pågick i 1:20 och klockan antydde att jag förbränt 1024 kalorier, otroligt! Inte konstigt att man vaknar med vrålhunger trots den sena middagen. Dock så blir jag såå trött på mig själv. Nu ligger min GPS på skohyllan i hallen i den låsta stugan. SUCK.
Jaja de man inte har i huvudet...
Nu ska jag tenta. Tänk mig, I will need it.
/E

Postat av: Supertönten

Heja Ingmar han är bäst

Han är den som planerar mest!

2011-01-19

Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0