Massagen jag dödar för

Med en massage i bastun, pealad kropp från topp till tå sitter vi framför brasan och myser. Idag har varit en mysdag med bara 2 timmars åkning på förmiddagen sedan fick man bege sig hemåt med frossningar och frysande kyla in i själen. Feber it is, ont i halsen. Jag har inte varit dålig på hela hösten och vintern men nu när man äntligen har lite semester så blir man sliten...
Ipren och Alvedon går i sång med mig, håller om mig hårt och ger mig mycket kärlek. I morgon ska jag ta en heldag i backen om inte det är -17 grader som dom förutspått.
Men inget slår dagens nack och ryggmassage i bastun.
Hemma gjord glywine när det är som bäst. Me like.
Mot middag för fyra
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0