Men de va ett evigt tjat om det gångna!

Nyår och 2010 är förbi. För mig har hela året varit en ren utveckling. Ett år av insiker och fantastiska möten. Vi har nu bott i vår lägenhet i ett helt år och kliver med stolta steg in i det nya året. Jag älskar alla runt mig och inser att jag mår fantastiskt bra och inte kunde ha det bättre.

Insikterna och utvecklingens år. Jag ska se till att 2011 fortsätter i samma spår, därför snör jag på mig löpskorna och tar mig en långsam hälsosam jogg i slottsskogen. Solen har gått ned, men vad gör väl det? Mörker får en att minska bruset och öka fokuset på rätt sak -> Mig själv.

Jag är viktigast för mig och kommer alltid vara enligt mig själv.

Mot 2011 i löptecknet.

Tjingeling. Tack för ett bra år alla!
/Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0