Mikael Är Mitt Allt

Jag har små filat på mina kommande vårpass i spinningen, alltid lika pirrigt och roligt men efter gårdagens lördagens pass som INTE var min bästa dag som instruktör då ingenting stämde har jag lite blandad ångest och prestationspress känner jag. Långt ner i botten gnager pluggångest inför kommande tenta. Kanske inte de bästa förutsättningarna...
Bild från Olivias dop i somras, tänk att snart är det grönt igen. Paret Match :) That´s us.

Men annars då... Idag har varit en guldsöndag. Jag och Mikael var på gymmet i morse, jag på bandet, dock endast 5 km. Mikael hårdkör i gymmet, good job! Guldstjärna till han.
Traskade/gled ner till Hagabadet och njöt av en lång brunch och bad i deras relaxavdelning. Mumma för själen. Rekommenderas varmt!
Nu ska jag byta kanal på TV:n och göra mig en kopp te, på med filten och invänta inspiration till söndagsmiddagen.
Kram från mig! /E

Postat av: Franka

Söta ni e :)

Kram på dig och bra planering :)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0