Morgonstund

Vi vaknar först i stugan, plockar fram frukosten och myser lite framför tv:n har en diskussion kring dagens väder. Snart är det te och ägg dags :) Frukost är mitt bästa mål på dagen och jag längtade till en ny dag när jag somnade in igår. Nu är den här.
Efter gårdagens träning på tyngdpunkt går vi vidare till svängarna, idag ska jag fokusera på att hitta rätt skär. Allt för att bli lite lite bättre.
Jag vill berätta att jag har nu åkt nästan alla backar i hela Trysil, alla färger :)
Min nya fina hjälm fick bekänna färg igår, vilket resulterade i en blå höft... Vilket bara visar att man åker på gränsen eller? Om de inte varit för att man trillar i de backar som är gröna som mest bara är transport. Pinigt, men än har ingen i stugan sett någon vurpa, de som inte syns finns inte?!
Maskoten är utsedd, Ishmeto T11.
Ha en bra dag.
Mot alvedon och kaffe.
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0