Neggo trenden fortsätter.

-Helvete vad grannen spelar! Tjoar jag rakt ut  för att överrösta fläkten i köket.
Tystnad.
-Det är vi som spelar... Smyger Mikael fram med småbokstäver
-Men vad faan! Att jag inte bara kan hålla mun och se efter och tänka efter innan man glappar igång :)
Sneglar på radion och den spelar mikrofonkåt med hög bas. Bra låt, bäst att höja så man hör mer än bara basen :)
Grymt bra löpning av Maria idag. Jag tog rygg efter 11km och höll den tills vi var hemma. Regn och rusk, blött och kallt.
Varmdusch och lunch
Nu göttar jag i mej kaffe och myser till vinterstudion.
Måste tillbaka till löplabbet och undersöka vad som är fel med sulorna på vänsterfoten, grymt ont under foten efter varje löppass. Något är inte som det var tänkt att bli.
Ha en underbar söndag! Vet in?! Jag har en chokladbakelse som ligger och väntar på mig.
/E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0