The Black Ice vs The Ice Princess

Den röda Craft tröjan höll om mig av kärlek i just kärlekens färg, de bubbelgums rosa Nike skorna tog mig varsamt fram, Polar klockan kontrollerade det hela och den svarta Peak mössan visade den starka vilja som finns. Svart som natten, lycklig som ett barn och stark som hulken.

Genom slottsskogen for isprinsessan.

"the black ice" eller den svarta isen som de varnande för sist när vi åkte igenom Alingsås har blivit ett stående skämt. Med basröst skrovlar vi fram "Thhhe Blaaack ice" Idag var det mer is än asfalt ute. Men med mina nya broddar så for jag över all inget kunde stoppa mig! Jag är en isprinsessa.


Ha en bra kväll.
Kylande värme från "The Ice Princess"


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0