Tjallalalala.

Trallar fram små hejar ramsor här i min ensamhet. Handboll när de är som bäst! Mikael sitter på något hotellrum någonstans och längtar förhoppningsvis ihjäl sig efter mig?! :) Jag saknar han, inte alls roligt utan han. Mitt livs, mannen med det stora M:et. Mr Right.
Kvällens löptur vann M. Helt klart tok stark. Känner mig sliten och tror att en veckas skidor kommer göra mig gott. Trysil här kommer ja, som jag längtar. En kortis på typ 5km i slottis det får räcka för nu, nu går ja på löpvila och startar skidkarriär :) En vecka iallafall...
En vecka av kärlek, snö och kylande vindar. Varmt vin i backen och massa kärlek i bastun.
Puss mina underbar, jag blir såå glad när det lämnas små spår, keep on going!

Postat av: Linda

åh va härligt med Trysil. Hoppas ni får det fint =)


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0