Tretton

Sitter och förbereder mig inför förmiddagens spinningpass med påföljande tentaplugg. MÖööö till de sista, man ska inte behöva plugga på helger. Till min tröst görs detta i fantastiska sällskapet av Nancy the one and only :) Me like!

Trettonhelgen har passerat och helgen är här.

Trettonhelgen 2011 har infört en ny tradition i våran familj, nämligen kalkonmiddag hemma hos mamma och pappa. Detta året med tillhörade julklappsutdelningen!







Träningen då? Jo men efter min distans i måndags på 23km så var jag ganska sliten i kroppen dagen efter. Manglad med andra ord. Ont ont ont överallt.

Smet iväg till gymmet på tisdagskvällen för ett Booty/Core pass. Tanken var Solisarna men jag hade för ont för att springa redan.

Onsdagen vilade jag och myste hem till mina föräldrar.

Torsdag, uppställning 07:30 för frukost och sedan bar det iväg ut i snöstormen tillsammans med pappa för 8km löpning. Kroppen var i fin form igen. Bara höger fot som smärtade lite efter. När vi kommit hem, tyvärr i olika omgångar efter ett litet missöde på vägen så radade jag och mamma upp oss i vardagsrummet, dags för en genomgång av Booty/Core passet. Jag sträckte ut och var nöjd över min familjeförmiddag. träningsmässigt var det en guld stjärna!

Fredag var det dags för oss att bege oss hem, nu längtade jag verkligen hem. Min säng, min dusch min garderob där jag kan välja precis vad jag vill ha och inte bara ta det som varit förutbestämt. Sprang till gymmet och hann avverka ett bodypump pass. Jag och Janis blev lite för uppspelta när vi träffades i personalrummet och pratade om våra fina kläder från Casall vi fått.

Idag lördag har jag ont i kroppen men är övertänd för mitt splirrans nya spinningpass som ska få göra debut idag. Lycklig!

Off till gymmet
/Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0