Vilodagar blir till slitsammadagar

De dagar som gått har tankarna gått runt angående kvalitetspass, i vilken utsträckning? Borde man helt sluta ta sig mot träningen de dagar man känner att man inte kommer göra ett bra pass, eller borde man börja avbryta pass som inte känns helt bra?! Varför ska man genomlida något man inte vill göra?

Men någonstans så har ju itne den fysiska formen något med det mentala att göra. Viljan att bli bättre borde pressa kroppen att prestera.

Jag fortsätter ta mig till träningen trots att kroppen säger nej.

Igår vilade jag, trots vilan känner jag mig sliten och trasig. Vilket jag alltid gör efter en vildag. Från och med nu så ska jag genomföra ett rehab/återhämtningspass istället för vilodagar. Det tror jag kommer gynna.

Men idag... Bodypump kanske löpning


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0