Återhämtningsjogg genom ett sommar slottis

Jo men kom inrusandes i BodyPump salen med lätt stressad-panik-blick.
- Välkommen Emma, du är sen! Men kul att se dej..
- Förlåt att jag är sen

Alla stirrade ut mej i salen när Cate presenterade mej som den sena :) Men jag tycker de tär underbart, allt ska vara personligt och det skapar vi verkligen på Masthugget. Alla känns som en stor härlig familj.
Jag var inte stark, men med fokus på teknik så fick jag ut massa av de passet sen att jag lät det avslutas med en joggning på 5km gjorde inte saken sämre. Återhämtnings lunk kanske man ska kalla de, så långsamt har jag inte tagit mig fram i löpskorna på länge, men jag hade bestämt mig för att kontrollera pulsen och detta passet var bara ren återhämtning.
Idag ska jag testa en ny grej efter träningen. Jag tror mej veta varför jag känner mej så tung, jag vill inte avslöja något än. Ja vill testa.
Underbara dag. Nu längtar jag tills klockan blir tid för intervallträning.
Kram


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0