Coldplay, Turbosarvänner

(Vi hoppade löpningen igår) Jag och min vän Emma Å hade en grym kväll, hur underbart är det inte att ha en vän som heter precis samma som jag?! Emma Å. Säkert bara jag som tycker det är kul. En precis sådär lagom kväll för att vara en fredagskväll. Mycket prat om träning, kost och återhämtning. Det känns som om det är lite på tapeten för mig. Jag har verkligen laddade batterier efter en super kväll med massa socialtmys.
Efter mötet med Änggårdsberget nu precis så läser man detta på FB;
"Fina Emma! Så himla kul att du ringde igår, du är en såndär vän som man bara är så glad att man får ha i sitt liv, som sätter sin färg på vilken dag somhelst bara genom att finnas! puss på det! jag är så jädra exhalterad över Coldplay i götet att jag håller på att ladda sönder!!.. ville bara säga det :)"

Men hallå?! Den här dagen kunde inte börjat bättre. Sara du är en underbar person. Love U.
Jag har tre önskningar nu, midsommar, coldplay och min födelsedag. Det händer mycket den kommande veckan.
Löpningen då, änggårdsbergen me, myself and I. Tråkigt att springa själv. Laddade och ökade i varje uppförsbacke och försökte koncentrera mig på tekniken. Det känns faktiskt som om det går lite snabbare för mig nu än för ett tag sen, jag anar en utveckling. WIIIE.
Lycka till mina turbosar som landat i Karlstad och ska springa stadsloppet där idag och ni andra som cyklar vätternrundan idag. Jag är grymt imponerad!
Kram
/Emma


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0