Dafgårds köttfärspaj är inget att rekommendera.

Så svårt det är att sätta fingret på vad som pågår...
Hungrig?

Trött?

Träningssugen?

Trött i benen?

Varm eller fryser jag?


Jag åt en Dafgård köttfärspaj till lunch, jag äter aldrig färdig lådmat och detta var verkligen ett undantag. Inte god, äcklig och min kropp har slagit bakut. Jag tycker inte om de, misshandel av älskad kropp, INTE OK ÅHBERG.
Hela dagen har jag kännt mej vilsen i pannkakan. Sitter och väntar in M för en efterlängtad MTB tur. Tänk att allt blir så där bra som man bara önskar ibland.
Egentligen så känner jag mej lite för slö för att gräva upp cykeln, byta om och bege mej ut. Men jag vet så väl att jag kommer kliva innanför dörren efter passet sådär lycklig och full boostad av endorfiner. Så va tusan, M ta dej hem snart för jag går i bitar om jag inte kommer upp på cykeln snart :)
Måndag: MTB
Tisdag: Löpning
Onsdag: Oklart

Sen börjar Midsommar 2011. Ska packa med träningskläder och kanske kan de bli lite coreträning med havet som bakgrund, yoga på bryggan och ev lite skogspromenader. Bra helg eller vad vet ja, filmmaraton kanske eftersom det ser ut att bli regn. Tröttsamt.
Kram /E


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0