Elixia kändes som ett steg bort men jag var ändå redan i de

När jag bodde i Skövde så åkte vi ganska ofta till Göteborg för att gå på konvent, vilka som hölls på gymnasium. Jag var alltid så imponerad av deras lokaler och hela atmosfären. Jag önskade att jag någongång hade möjligheten att träna på ett så stort och fint gym någongång i framtiden.
Gymnasium köptes upp av ett norskt företag Elixia, när jag flyttat till göteborg hörde allt mer om de nya stora gymmen ute i torslanda och sisjön. Jag trånade efter att få träna där men det låg förlångt hemifrån
Igår hade vi möte på gymmet MasthuggetFitnessClub som nu är uppköpt av just Elixia. Så helt plötsligt utan att göra något har gymmet kommit till mej. Helt plötsligt tränar jag inte bara på Elixia, jag är anställd av Elixia. Jag längtar tills jag sitter på bussen ut till sisjön eller torslanda för att provträna där innan man börjar instruera även där.
Jag har en fantastisk framtid framför mej. Jag tycker det ska bli underbart roligt och är aspepp på att suga in all information och ny kunskap. Jag vill utvecklas och det känns naturligt att göra det tillsammans med Elixia.
Jag är en del av något så stort, så fint och så fullt av kärlek.
Visionen klingar fint och uttrycker verkligen hur varje klass bör bemötas.

”KEEP MEMBERS FOR LIFE”


Lämna tanken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ge mig din Tanke:

RSS 2.0